Telefon / Fax

+420 461 316 860

Provozní doba ikona

Provozní doba úřadu

Pondělí 8:00 - 17:00

Úterý - Čtvrtek 8:00 - 15:00

Pátek 8:00 - 12:00

Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
30
pronájem - celý KD - Klub seniorů
31 1 2 3
Pronájem - celý sál
4
Pronájem - celý sál
5
Pronájem - celý sál
6 7 8 9 10 11
Stolní tenis - zápas 11.1.2025
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
pronájem - celý KD - Myslivecký ples
26
pronájem - celý KD - Myslivecký ples
27 28 29 30 31 1
Stolní tenis - zápas 1.2.2025
2

Obsazenost kulturního domu

P Ú S Č P S N
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
Pronájem velký sál CIRKUS 22.11.2024
Pronájem velký sál - Cirkus Paldus 22.11.2024
23 24
pronájem - celý KD - Vánoční dílna
25 26 27 28 29
pronájem - celý KD - Rozsvěcení vánočního stromu
Stolní tenis 29.11.2024
30
Stolní tenis 30.11.2024
Pronájem malý sál 30.11.2024
1
Pronájem malý sál 30.11.2024
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    pondělí 8:00 - 11:00 / 14:00 - 17:00 
    středa 8:00 - 11:00  
  2. Telefonické podání+420 461 316 860
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu obec@linhartice.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Linhartice, Linhartice čp. 134, 571 01 Moravská Třebová.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

pondělí 8:00 - 11:00 / 14:00 - 17:00 
středa 8:00 - 11:00  

Telefonické podání: +420 461 316 860
Poštou na adresu Obecní úřad Linhartice, Linhartice čp. 134, 571 01 Moravská Třebová
Elektronicky na e-mail: obec@linhartice.cz  (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: c3ub26g
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Linhartice, Linhartice čp. 134, 571 01 Moravská Třebová.
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka Sazba
hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)
fotokopie nebo výtisk existujícího dokumentu  
- jednostranně formát A4 Kč/ks
- oboustranně formát A4 Kč/ks
- jednostranně formát A3 Kč/ks
- oboustranně formát A3 Kč/ks
- elektronické médium (CD, flash disk...) Kč/ks
paušál provozních nákladů (materiál, energie)
ostatní náklady dle skutečně vynaložených nákladů

Formuláře