Telefon / Fax

+420 461 316 860

Provozní doba ikona

Provozní doba úřadu

Pondělí 8:00 - 17:00

Úterý - Čtvrtek 8:00 - 15:00

Pátek 8:00 - 12:00

Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
28 29 30 31 1 2
Stolní tenis 2.11.2024
3
4 5 6 7 8 9 10
11
Svatomartinské pečení v hliněné peci 11.11.2024
12 13 14 15 16
pronájem - celý KD
17
pronájem - celý KD
18 19 20 21 22
Cirkus Paldus 22.11.2024
Pronájem velký sál CIRKUS 22.11.2024
Pronájem velký sál - Cirkus Paldus 22.11.2024
23 24
Vánoční dílna, jarmark 24.11.2024. Rozsvěcení vánočního stromu 29.11.2024.
pronájem - celý KD - Vánoční dílna
25 26 27 28 29
pronájem - celý KD - Rozsvěcení vánočního stromu
Stolní tenis 29.11.2024
30
Stolní tenis 30.11.2024
Pronájem malý sál 30.11.2024
1
Pronájem malý sál 30.11.2024

Obsazenost kulturního domu

P Ú S Č P S N
28 29 30 31 1 2
Stolní tenis 2.11.2024
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
pronájem - celý KD
17
pronájem - celý KD
18 19 20 21 22
Pronájem velký sál CIRKUS 22.11.2024
Pronájem velký sál - Cirkus Paldus 22.11.2024
23 24
pronájem - celý KD - Vánoční dílna
25 26 27 28 29
pronájem - celý KD - Rozsvěcení vánočního stromu
Stolní tenis 29.11.2024
30
Stolní tenis 30.11.2024
Pronájem malý sál 30.11.2024
1
Pronájem malý sál 30.11.2024
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Elektronická podatelna

Elektronická podatelna

Elektronické podání pošty je možné prostřednictvím níže uvedeného formuláře, e-mailové zprávy nebo na technickém nosiči dat (usb flash). Nosič můžete doručit do podatelny Obecního úřadu v úřední hodiny. Na jednom technickém nosiči dat smí být pouze jedno podání a jeho přílohy.

Poznámka: v případě elektronického podpisu nutno používat zaručené elektronické podpisy a kvalifikované certifikáty vydávané akreditovanými poskytovateli certifikačních služeb. Další informace o elektronickém podpisu najdete na www.ica.cz 

Adresa elektronické podatelny: starosta@linhartice.cz

Požadavky na elektronická podání:
Pokud je přílohou soubor, obecní úřad akceptuje soubory ve formátech: *.HTML (hypertextový dokument), *.TXT (prostý text), *.RTF (dokument v textovém standardu RTF), *.PDF (dokument ve formátu Adobe Acrobat), *.DOC a DOCX (dokument MS Word), *.XLS a XLSX (dokument MS Excel). *.ODT nebo *.ODS (dokument Open Office), případně v běžném grafickém formátu nebo ve formátu *.ZIP a *.RAR.
Jednou zprávou (nebo na jednom technickém nosiči dat) zasílejte pouze jedno podání. Maximální velikost přílohy pro elektronické podání (mimo technický nosič) je 10 MB.

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů

Adresa pro osobní podání a pro příjem podání na technických nosičích dat

Obec Linhartice
Linhartice čp. 134
571 01 Moravská Třebová

Úřední hodiny pro osobní podání a pro příjem podání na technických nosičích dat:

pondělí 8:00 - 11:00 / 14:00 - 17:00 
středa 8:00 - 11:00  

Příjem a zpracování elektronických podání:

Obdrží-li elektronická podatelna elektronické podání, vyrozumí o tom odesilatele e-mailovou zprávou, odeslanou na adresu uvedenou v podání. Obsah zprávy je dán výsledkem prvotních kontrol e-podání z hlediska čitelnosti, přítomnosti e-podpisu, přítomnosti viru atd. Neprojde-li e-podání některou kontrolou, není e-podatelnou přijato a ve zprávě je pak uveden konkrétní důvod. Vypsány jsou i identifikační údaje e-podání.

Pokud si odesilatel vymíní zaslání zprávy o přijetí podání v listinné podobě, elektronická podatelna mu zprávu v této podobě odešle.

Pokud si odesilatel vymíní, může být další komunikace s Obecním úřadem vedena výhradně v listinné podobě.

Po přijetí elektronického podání je elektronická písemnost podána do spisové služby úřadu. Další postup je již stejný jako u běžného podání.

Zpracování elektronických podání se řídí příslušnými zákonnými normami a standardem ISVS pro provoz elektronických podatelen ve vztahu k používání zaručeného elektronického podpisu (vydal ÚVIS č.016/01.01)